tisdag, mars 8

Min dag

Hej!
Fint väder idag. Funderar på att börja cykla snart för mitt busskort går ut om några dagar. Jag har förstås inte lust att cykla om det e snö eller reng.
Skola som vanligt idag. Jag o Maria var på tingsrätten o kolla på en rättegång. Ganska kul ändå. Typ missa två lektioner och började senare. :D På vägen till skolan stanna jag o Maria o köpte en klubba.^^
Sen var det väl vanliga lektioner. I morgon ska vi på någon brottsutredningsgrej och så är det kabare (stavningen).

Nu har jag en hel det plugg som väntar och så är det ju innebandy lite senare också.
Det kommer att vara en ganska dålig uppdatering i morgon, men jag hinner nog skriva lite mer i kväll.
Hejdå!



En bild på mig o Maria idag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)