söndag, december 7

Tessan's adventskalender - Avsnitt 2 "Christmas tag"


Andra advent och det betyder att det är dags för andra delen av min adventskalender. Eftersom att jag inte hade något planerat gjorde jag en vlogg där jag gör en christmastag. Videon blev dock väldigt lång men jag har försökt att korta ned den och ta bort en massa frågor. Hoppas att ni orkar titta...

... lyckas nog även slå rekord i att säga ordet "asså" i en video. Räknar ni eller? ;)



Pepparkakor eller lussebullar?

Skumtomtar eller knäck?

Ischoklad eller marsipan?

Köttbullar eller prinskorvar?

Julkorv eller julskinka?

Lax eller sill?

Glögg eller julmust?

Ris a la malta eller risgrynsgröt?

Utomlands eller Sverige?

Ge eller få?

Mysteriet på Greveholm eller dieselråttor och sjömansmöss?

Chokladkalender eller paketkalender?

Plastgran eller äkta?

Arne Waise eller Ernst?

När vill du att första snön ska falla?

Har du någonsin haft en grön gräsmatta på julen?

När tycker du att det är dags att pynta?

Kan du komma på något negativt med julen?

Blir du oftast mättad när julen är slut eller vill du ha mer jul?

Leker du i snön, åker pulka eller bygger snögubbar?

När öppnar du dina julklappar?

Julönskning?

Vilken är din favoritjullukt?

Vad heter din/dina favoritjullåtar?

Favoritjulkalender?

Konstigaste julklappen?

Vad är viktigast på julen?

Hur är din jul?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)