onsdag, december 10

Nobeldagen

Idag är det 10 december vilket betyder att det är i nobelldagen. När vi kom till skolan möttes vi av en röd matta och fick lite "bål". Fick även efterrätt på lunchen och hade en frågesport om nobel. Självklart var alla finklädda också.
Detta är en en av de saker som jag gillar med min skola. Eftersom att vi är så få kan vi lixom planera sånna här tema dagar vilket är kul. :)

Idag har även sista Hobbitfilmen premiär! Har längtat efter det här i nästan ett år. På ett sätt känns det konstigt eftersom att det känns som det var nyss jag satt att det var exat elva månader kvar.
Är hur som helst supertaggad att se den. Dock vet jag inte när jag ska göra det. Hinner inte innan skolan är slut så det får bli på jullovet. På ett sätt vill jag se den NU men på ett annat så vill jag inte att det ska vara slut sen. Hehe ;)
Vi får se hur det blir.
Hade ingen egen bild så jag "lånade" en från Elins instagram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)