fredag, december 5

Friends

Har placerat min i TVsoffan och börjat fredagskvällen.
Var ute och fika med några vänner från klassen efter skolan för att fira min födelsedag lite i efterskott och igår var jag på bio med mina favoriter. Såg Mockingjay. Det är en liten tradition eftersom vi också sett Hungergames och Cathing fire tillsammans. Tyckte att filmen var väldigt bra, dock väldigt olik emot de andra. Gillade själva spelen bättre. Ska inte spoila men jag blev verkligen överraskad av slutet. Har inte läst boken så jag hade i princip ingen aning om vad som skulle hända, men detta hade jag verkligen inte väntat mig! Men det var bra, gå och se den om ni inte redan gjort det.

I helgen så blir det typ bara innebandy. Ska åka och se VM i morgon och sen så är det cup hela söndan.  Nån stans ska läxor hinnas med också. Tur att det är resursdag på måndag.
Hoppas ni får en bra helg. :)
Ses


Fick denna lite sena födelsedagspresent igår på bion. Passar jättebra eftersom att jag tänkt läsa den nu när jag sett filmen. Den hanar rätt högt upp på min läslista

Här är även en bild på lama-fåret som jag fick av Helena förra veckan


1 kommentar:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)