tisdag, december 30

Bilder från julafton

Tänkte slänga in lite bilder från julafton även om det var en vecka sen nu. Låter dessa bilder tala för sig själva och skriver lite mer om julklapparna längre ned...









 Juldagens outfit

Tänkte lägga ut lite bilder på några favoriter bland julklapparna (är självklart glad för alla jag fick och menar inte att skryta eller något sånt. Som jag sagt förut så brukar jag lägga ut bilder på det jag fått/köpt eftersom att jag själv tycker det är kul att se/läsa om vad andra fått. Om det är någon som inte gillar detta så är det bara att undvika att titta. Ni bör även läsa Detta).

Lindsey Stirlings album Shatter me!!! Tror ni dessa låtar dunkar i sterion just nu eller?

 En bok att skriva recept i.
Insåg i sommras (när jag var med Helena i stugan och vi gjorde kasslergratäng) att det skulle vara bra att i framtiden kunna lite recept på goda saker som vi äter hemma. Därför tänkte jag börja samla på mig lite. Prefa.


 "Wreck this journal". Haha, så rolig bok som jag fick av Elin. 
Det är typ perfekta grejen att ha när man har tråkigt. Det går mer eller mindre ut på att man ska förstöra boken genom att göra alla konstiga grejer som står i. Haha, asså denna humorn... läs instruktionerna så fattar ni!



En bruk full av godis!
Farmor känner mig så väl, haha. Nej men det är väl en standard present från henne och jag säger inte nej. ;) Vågar dock inte spekulera om hur många kilo som finns i...

 GoPro hero3+ silver edition
Trodde verkligen inte att jag skulle få den då den var så pass dyr. Men har önskat att jag hade en sån här när jag åkte skidor, seglade och snorklade. Tack till världens bästa föräldrar (ni hade varit bäst även om jag inte hade fått den!).
Fick dessutom en sugpropsgrej som jag kan sätta på båten. Ska även på nått sätt funka till min kompass som jag fick i födelsedagspresent. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)