torsdag, december 18

1 dag kvar!

Hej hop!
Har inte uppdaterat sen i måndags märkte jag och nu är det redan torsdag. Och i morgon är det sista dag i skolan för det här året! Asså hur gick det så fort. Känns som om det var höstlov nyss lixom. Ändå är det väldigt länge sedan första skoldan i sommras...
I morgon så sak vi först gå en vanlig heldag och sedan ska vi stanna kvar och äta göt i en timma (wut?) och kl. 17 är det dags för julavslutning och julshow. Ska även ha paketlek eller "secret santa" (mycket tråkigare enligt mig). Det dumma är bara att vi slutar vid sju och då slutar även busskorten att gälla så det lär bli svårt att ta sig hem. Det är ju tråkigt att behöva gå innan det är slut.

Idag har jag hur som helst fixat att julklappsköp. Känns inte som om det blev så många i år (eftersom att jag har glömt att köpa till en person kom jag på nu! Får ta det i morgon). En vecka före julafton, hehe. Tur att jag inte hade jättestora problem att komma på vad jag skulle köpa. Hitta till och med mer saker än jag hade personer till. Så om det är nån som vill ha så säg till, haha. ;)
Just nu sitter jag och kolla på jul med Ernst och blir hungrig över all julmat han lagar.
Har värsta julkänslan nu!




2 kommentarer:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)