onsdag, juli 23

Zoom-shopping

Denna otroligt varma dag (som jag för övrigt inte har kunna bada på eftersom att jag fortfarande inte är helt frisk) har inneburit en runda till Göteborg för att shoppa saker till båten. Äntligen har jag inskaffat mig en ny kick. Sedan blev det lite tampar, en smock och en +50uv-tröja. Och för alla er som inte seglar var antagligen det där fullkomligt obegripligt.
På vägen hem lyckades vi få punka på bilen också. Det går bra nu.

Har även döpt båten idag då jag fått hem namndekalen jag beställt. Zoombie heter den. Zoom8, Zoombie. Haha, älskar ordvitsar. ;)
Var ute en tur och segla med Helena nu på kvällen också. I morgon blir det en heldag för att träna inför VM. På lördag åker vi. Taggaaaa!

bild kommer när jag kan lägga beslag på paddan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)