söndag, juli 13

Känslan när man brunare efter en vecka på kusten än två veckor i Kroarien

Hello!
Är hemma efter en underbar vecka på kusten. Har verkligen haft kanonväder - runt 28 C° i luften och 20 i vattnet. Det har liksom inte gått att inte bada. ;)
Har haft väldigt fin segling också och även om vinden inte har varit rätt för att ligga på öar så har det vart perfekt eftersom att det inte gått nån sjö så man har kunnat segla utomskärs.
Har träffat en del bekanta runt vägen. Bland annat zoomkompisen Elsa från tha huvudstad.
Bra har det hur som helt varit och nu ska jag iväg till elida för att hänga med på norgeturnen. Busy life you know. ;)
Ha de!
Lite bilder från Instagram o paddan, bilderna från kameran får ni när jag kommer hem igen

 Förpiken för mig själv ;)
 Ny bikini från Pondus för ynka 99 kr!

 Smögen

 Shopping på smögenbryggan

 Besteg kustens högsta ö, det var bra utsikt kan jag säga



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)