torsdag, juli 3

Jag behöver lyckliga slut... eller VA

Att sitta i solen i tre timmar igår utan solkräm var ingen bra ide.. har fått en rejäl bikinibränna... som är röd. Men jag kunde helt enkelt inte slita mig från "Fruset blod" (andra delen i Vampire Academy). Den är så sjuukt bra när man runt kapitel 17 och sen trappar det bara upp! Lägg ABSOLUT INTE ifrån dig boken när du kommer till kapitel 22! Jag lever på den delen...

För övrigt få blev den en spontan tripp till bion igår för att se "För eller senare exploderar jag". Hade lovat mig själv att inte se den eftersom att jag hatar cancer filmer, men nu blev det så ändå. Och eftersom att jag inte som att jag inte gillar sånna filmer kan jag inte säga att jag gillade den här heller. Den VAR bra, väldigt välgjord och jag tror att alla som har läst boken kommer att bli nöjda.
Men om man tar bort alla cancer bitar och att filmen faktiskt handlar om det så, absolut 5 av 5!

Idag lever jag på min sommar-spellista eftersom att det regnar ute och jag har läst ut "Fruset blod".
Chao

P.S Ja, jag gärt! Jag är väl inte hjärtlös heller? Den var ju sorglig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)