torsdag, juli 10

35 onödiga saker som ni kanske inte visste (eller ens ville veta) om mig


Älskar kiwi

Det ända jag vet som jag ska göra efter gymnasiet är att åka till Nya Zeeland. Känns bra att ha nått planerat för framtiden i varje fall...

Vägrar tutchmobil, men iPad är en bra uppfinning

Gillar inte kolsyra, istället partar jag låss med päron juice

Använder fortfarande cykelhjälm

Känner mig onyttig om jag äter med än 100g godis

Känner mig för övrigt onyttigt om jag äter godis på vardagar i vilket fall som helst

Går jämt runt och sjunger när jag är ensam hemma och jag tror nog att jag är bättre på att sjunga än vad jag egentligen är

Jag kan inte springa på rullband. Jag kan knappt gå på dem!

Är otroligt barnslig

Brinner verkligen för segling

Älskar verkligen alla djur. Har alltid vetat ha ett men eftersom att jag är allergisk så jag har jag fått nöja mig med en fisk

När jag var liten hade jag bergochdalbaneskräck. Nu - taggar Helix

Bryr mig sjukt mycket om miljön! Blir seriöst rädd när jag ser vad om är på väg att hända...

Jag har aldrig varit på Ullared men jag klarar mig bra med sportshoppen

Absolut bästa affären heter New Yorker

När vi är utomlands lever jag i princip på kött och pomes

Älskar animerade barnfilmer så som Rise of the guardians, How to train your dragon, Frozen. Dock är det bäst på engelska.

Annars är favorit genern på film och böcker fantasy

Komedier/romantiska komedier är filmer som jag alltid gillar

En film med Camron Diaz kan inte vara dålig!

Jag är ganska kräsen/petig av mig

Just nu har jag en liten obsession av Lord of the Rings om ni inte har märkt det (har försökt att inte låta det gå ut över bloggen för mycket, vilket det kanske har gjort andra gånger, hehe)

Jag fattar inte vad alla har emot  xd  smileysen! Den smileysen är ju typ jag!

Annars är ;) den smileysen jag använder/missbrukar mest

Största drömmen är att bli författare

En sommar utan segling är ingen riktig sommar, lika lite som en sommar utan bad

En vinter utan skidor är ingen riktig vinter, lika lite som en vinter utan snö

Jag är en sådan där som inte har någon favorit månad utan alla är bra på sitt sätt (fast sommaren är nog lite bättre)

Att planera saker är min grej!

Åter igen: jag SKA till Nya Zeeland nån gång i mitt liv!

Önskar att jag kunde ha med mig kameran överallt. Tänk om ens ögon kunde va en kamera!

Förutom LOTR så "börjar" jag också bli beroende av VA (Vampire academy)

Funderar på att köpa en Go Pro kamera

Samlar på biobiljetter



Det här skulle ha blivit 25 saker från början men listan byggdes lixom på... bra gjort om du orka läsa till hit ned!

1 kommentar:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)