torsdag, juli 3

Legend of the Seeker is finished!

Har precis sett klart hela "Legend of the Seeker" serien och oj ojoj, ojoj, ojoj.... Är i upplösningstillstånd just nu!!

Om ni vill veta vad jag tyckte om sista avsnittet kan ni markera det svarta under. Men det är bara spoilers så om ni vill se serien så rekommenderar jag inte att ni gör det! Men för er andra... go ahead!

jag såg nyss klart sista avsnittet! alltså AAAA! 
Jag hade sett delar av näst sista avsnitter när det gick på 6:an, men inte det allra sista. Fattar ni att jag hade sett till "to be continued" men inte mer?!?
och sen sista avsnittet... först löser sig allt från näst sista avsnittet men sen...  JÄDRAR vilken plottwist!! det händer ju saker hela tiden, man sitter bara där och klara inte ens av att tänka på vad som händer för alla på olika stället (jag är inte ens säker på att allting redde upp sig för jag kommer inte ihåg allt xd).
men när Richard gav stenen till pojken - jag höll på och dö och bara neeeej! och när kahlan upptäckte att hon hade dödat Richard.. jag grät alltså. o sen när de sprang för att lämna stenen satt jag verkligen och hoppa upp och ned!
och AAAAA vilket slut!!! så perfekt!!! IIIIIHHH  gaaah är så upphetsad just nu! så förlåt för detta... 

Och nu? Japp nu har jag en ny serie - Merin, vilken jag har sett en del av när den gick på TV. Fem underbara säsonger att ta mig igenom! Har jag börjat bli en serienörd?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)