torsdag, november 10

Varför måste läxor alltid vara så tråkiga?

Hej!
Håller på med läxorna, men jag måste säga att det inte går något bra alls.... Skulle läsa so men det var sååå tråkigt och jag kom inte ihåg någonting av vad jag nyss hade läst så det var lika bra att sluta lixom.
Så jag försökte med spanskan. Kan typ 30 av glosorna... bara 27 kvar då! -.- Jag vet verkligen inte hur jag ska få in dom! Får öva lite på texen i stället. Och så måste jag nog läsa mer so... kul eftermidda va?

Det är väl typ jättetråkigt för er att läsa om mina läxor. Fast jag vet inte vad jag ska skriva... Ska gå ut och sälja kakor sen men det har jag redan sagt. Hoppas att jag får sålt många för den som säljer mest får ett pris... måste sälja typ 30 och har sålt 7... lite kvar bara!
Men nu måste jag återgå till läxorna (tyvär*...)
Kram
Ett år sen nu...< 3
Höstlovet 2010! ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)