fredag, november 11

It's a good day!

Hej!
Vart i skolan i dag som vanligt. Typ vanlig dag och så fast jag och Linnea fick typ "skicka hem" amanda för hon var typ jätte sjuk!
Efter skolan så gick jag ut och fika med Lisa och sen gick jag till musikskolan för att prova fioler. Det var typ en gubbe där som sålde.
Det slutade med att jag, enligt mina musiklärare" köpte en prisvärld fiol, låda och stråke. Jag är nöjd! :)
PÅ vägen hem köpte vi var sin ralladsrulle på en pizzeria. Jag hade kyling i, det var rätt gott. Nyss har vi ätit chokladpudding och galss också, gott!

Köpte ett glittrigt nagellak på stan också.
I morgon ska jag, mamma och pappa trodligen ut och Geocacha. Hoppas att det blir kul! ;)
Ha en bra fredag kväll!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)