lördag, november 19

Klubbaaa

Hej!
Har haft match idag. Det gick helt okej 9-1 - förlora, men det var det bästa laget i serien så vi var rätt nöjda endå!
Filmen igår var jäätte bra. Men jag tycket att det var lite för mycket musik och lite för lite scener och så var den rätt rörig och seg. Men jag den älska ändå! Men jag fatta varför det var 15 års gräns förs... barnfödningscenen var rätt hemsk!
Sissta scenen var helt tyst och ingen sa något och alla i hela bion satt och typ var tysta... och då fick jag världens skrattanfall och när efter texten kom så började jag att gapskratta och alla på hela bion (enligt elin) kollade på mig, piiiinsamt!
Jag antar att jag kommer att se den igen innan de slutar gå på bio.
Nu ska jag äta min jätte klubba som jag fått av elin!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)