torsdag, november 24

Snart komfaläger! :D

Hej!
Han inte uppdatera nått mer igår.
Hade hemkunskap och spanska. Sista lektionen så skulle vi typ städa för det var nån miljödag. Så vi fick sluta vid 1 men det tog över en timma att komma hem för det gick ingen buss.
När jag kom hem var jag tvunget att plugga jätte mycket, har typ 100000 läxor som jag måste bli klar med.
Efter träningen åkte vi i laget till Eventsport och prova klubbor och sånt. Det var rätt kul! ;)

Nu e jag i skolan och ska snart ha Engelska prov.
Efter skolan kommer mamma och hämtar mig och sen sak jag paka. Har inte sagt det men i dag åker jag på komfimationsläger. Ska va på Marstrand fast själva komfan är på en båt som heter Elida.
Kommer hem på sönda kväll. Ska fixa lite tidsinställda inlägg nu så att bloggen inte blir helt död.
Ha de så bra!
Kram
Lite bilder på min fiol...
Älskar greppbrädan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)