tisdag, november 8

Det är mer än ord som kan svika...

Hejsan alla!
Ska strax ta på mig och gå till bussen. Åker in och kollar på innebandyn med elin idag även om jag inte ska spela. ;)
Skolan var helt ok. Först typ IUP + gympa (som jag nt va med på) och sen manusskrivning. Vi börjar komma rätt långt nu. Ett + var att vi fick bullar! ;D Det är bra på många sätt att skriva manus.
Skulle igentligen gjort en massa läxon nu i eftermidda men jag måste säga att det inte gick så bra... hihi^^
Nu måste jag gå till bussen innan jag missar den!
Kram
Vill tebaks...!

1 kommentar:

  1. sv; hihi vad glad jag blir att du gillar mina inlägg ^^
    Har bara haft så mycket med skolan och så, men nu blir det mer uppdatering igen!
    kramis

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)