måndag, augusti 17

Vad har hänt på sistone?

Det var ett tag sen jag berättade vad som händer i mitt liv så jag tänkte uppdatera er lite om det nu.
Har jobbat ett par dagar nästan varje helg fram tills nu och på mina lediga dagar har jag gjort lite mysiga saker. Vart med Lisa och hennes kille i Göteborg för att shoppa lite och kolla på Elidas grand final på sommarturnén. Umgåtts en hel del med Elin och bara chillat (och tagit årets första dopp i Sverige, i augusti! seriöst!?). Träffat min fina favosar från frida och haft en mysig grillkväll. Haft lite gäster på middag då och då. Sovit över hos Elin. Läst ut "Insrugent" på typ en och en halv vecka. Seglat en hel massa. Spenderat en hel dag åt att fota med Helena och sedan sova över och kolla på film halv natten. Seglat lilla Tjörn runt. Jobb i helgen. Och nu är vi här.

Har hunnit med en hel del nu när man tänker efter. Känns ändå inte som om jag har gjort så mycket eftersom att jag inte har gjort så mycket "stora grejer". Förra sommaren gjorde jag ju massa stora resor hela tiden. Gjorde ju lite smågrejer i juni men sedan juli-agusti var det båt på kusten en vecka, elida en vecka, vm en vecka + träna till det veckan innan, Helenas stuga.
Men i år så har det bara vart JSM, Kroatien och sen en kortis på Elida. Eftersom att det mesta hända i juni och sedan har jag jobbat mycket i juli-agusti så känns det inte som om jag har gjort så mycket. Fast det har jag ju gjort märker jag nu.
Och det är sånna där smågrejer som kanske verkligen är de bästa, för man hinner med så många. De kan va väldigt mysiga, även om man inte minns dem lika bra som en stor resa. Men sen när man väl kommer ihåg dem så blir man väldigt glad. Och det är lite därför jag har den här bloggen. För att jag ska kunna se tillbaka till helt vanliga små händelser för ett eller två år sen och minnas dem. Det är delvis därför jag ville skriva det här inlägget och resumera halva sommaren. Och för att jag ville berätta för er. ;)
Lilla Tjörn runt

 Lite longboard har det hunnits med
 Sommarkvällar ♡


 Blåser bubblor
Ungefär 100% av alla dessa bilder är tagna när Helena är med. Märks det vad vi gör när vi ses? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)