söndag, augusti 16

Last day at work


I morgon är min sista dag på jobbet och också sista dagen på mitt första riktiga sommarjobb. Det är både skönt och tråkigt. Skönt eftersom att det äntligen blir lite ledigt (kanske inte helt ledigt eftersom att skolan snart drar igång, och även segling, innebandy och fiol - och där kom ångesten över att sommarlovet nästan är över). Men också tråkigt eftersom att det just betyder att sommaren snart är slut, men också för att det har varit ett väldigt roligt jobba att få guida och inte bara sitta still framför en dator (undantaget är väl när det inte har vart nått folk, men då har det ju funnit trevliga kolegor att prata med) och samtidigt fått lite pengar. 
Kommer väl förhoppningsvis få jobba lite extra ett par gånger i höst, för jag vill verkligen komma tillbaka till denna mysiga arbetsplats. Låt oss ta några minuter och kolla på min otroligt fina arbetsmiljö...
 Här tillbringar jag majoriteten av mina dagar om det inte är nån guidning 
 För lite statistik och så..

 Och här tillbringar jag majoriteten av mina dagar om det är guidning








Nya skor till jobbet, kanske inte den mest praktiska färgen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)