söndag, augusti 25

Sjuk

Förlåt för den kassa uppdateringen med jag har lyckats att bli jätte förkyld och inte orkat eller haft något att skriva.
Det jag har gjort är i princip att snoat, legat i soffa och deppat över att jag missade Seglingstävlingen som min klubb arrangerade igår. :/
För övrigt få fick jag min dator i fredags men har inte ägnat den så stor uppmärksamhet (!) efter som att den där helt tom och saknar mina favo program iPhoto och iMovie. De ska gå att få dem gratis från AppStore men det funkar inte än. :(
Men en bra grej med den är att vi har fått photoshop vilket jag hade tänkt att köpa men nu inte behöver, så jag bara wiho! Dock är det ganska svårt och jag har inta bilder på datan så jag kan typ inte använda det än.

Detta blev ett rätt långt och tråkigt inlägg men det får väl gottgöra för alla dagar jag vart borta.
Nu ska jag kolla på film.
May the force be whit you


1 kommentar:

  1. sv: Åh vad roligt! Ja det kan jag absolut göra, kommer väl komma upp något photoshop-inlägg snart :))

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)