lördag, augusti 17

Hemma från Källviken

Japp, då är man hemma igen. Och kul har det vart.
Kul som i roligt folk, bad, go mat, kul aktiviter, disco, skratt och så klart en massa musik. Men nej, det där låterväl som en typical beskrivning.
Det här var ett tipical Källviken läger. Musik och grymt kul. Vem kan inte gilla Källviken? ;)
Här kommer massa bilder som får tala lite för sig´själv.
En video kanske kommer också. ;)
 

Thats my corner (när den inte var ockuperad av alla andra)
 Finalisterna i top model källviken 2013

 Årets trend: SÅPBUBBLOR!








 Jag som precis har stulit en pappersrulle till vårt rum.. ;)


 Elins grymma naglar (mina kommer längre ned)



 "Men Elin, vad håller du på med?"
 Vi kör lite gympa på stranden


 Tro inte nu att det är bara Elin som kan göra såna konster, jag kan också, bara att det inte ser lika snyggt ut...


 Plomp & Plompis



 Mina naglar, blev faktiskt rätt nöjd, det är inte ofta jag bara har mönstrat men det är rätt snyggt så jag kanske börjar göra det oftare
 Jag säger det inte ofta, men JAG ÄLSKAR MITT HÅR (när det är rakt alltså) ;)
 Tänk om det alltid skulle vara så här, då skulle jag vara nöjd. Ser ni vad långt det äär!
 Duckface!!

 Disco dax

 Natti natti!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)