fredag, augusti 16

Kroatien - Ombord på Miss Elva Del 3

Bilder ifrån nationalparken Koronati.





 (Rolig grej) Precis efter att jag ställt mig vid ratten dog vinden ut helt och vi stannade upp helt och var tvungna att starta motor, vinden gilla inte mig...



 Värsta coola ´grottan i berget








 Bara jag som tänker på Sagan om ringen när jag ser de här landskapen?






 Vi låg i en liten hamn för ca 3 båtar. På ön vid låg på bodde tre gubbar som drev en resturang där de servera ändast lam. Japp, de tog sina lam från bergen och tilllaga dem och när lammen tog slut så stände de resturangen och åkte hem. ;)
Rätt udda men coolt ställe. De hade väldigt mycket katter (och getingar när vi skulle äta - minder kul) och en cool korp!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)