torsdag, augusti 15

Boktips - Percy Jackson

Efter att sett trailern till Percy Jackson and the sea of monsters och kommit på att jag fasktist sett slutet på den förra Percy Jacksonfilmen så var jag tvungen att se hela (Percy Jackson and the lightning thie). Och så så var jag beroende av en ny sak...

Var ju bara tvungen att läsa den första boken (Percy Jackson Född till Hjälte) och dessutom sa Elin att den var sjuk bra. Och hon hade rätt.
Rekomenderar verkliger er att läsa den. Den är ganska snabbläst (snabbläst som i att jag läste halva på tre dar (fast det berodde nog lite på att den var så grymt bra så att jag inte kunde sluta läsa). Den är ganska händelserik men som sagt rätt så lätt läst.

Svenska omslaget (dock så har min bock ett grymt fult omslag)

Tipsar er att se filmen också!
Men boken och filmen hänger inte riktigt ihop, men filmen är fortfarande as bra. ;) Del två kommer ut på bio typ nästa vecka eller nått. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)