torsdag, augusti 29

La dia + dagens outfit

Hola!
Hade en helt okej dag idag. Det vill säga slutet var bra vilket gör hela dan bra. Fick bara göra lätta saker på spanskan och sen fick vi sluta 25 min tidigare efter som att vi fick göra klart uppgifterna hemma i lugn och ro. Gillar den spanskaläraren! ;)

Är grymt sugen på att segla nu men jag är fortfarande förkyld, har världens jobbigaste hosta och har ont i knäna. Men jag är så himla taggad även fast det kanske inte är nån bra idé eftersom att det blåser hyfsat mycket. Men jag vill!
Vi får se hur jag gör....

Dagens outfit: 
Hade lite bråttom i morse så jag bara tog en tröja men det blev rätt enkelt och snyggt ;)
(Kassa bilder dock)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)