torsdag, mars 28

Vad jag tyckte om... THE HOST! :D


Japp då har jag sett den!  Och tro inte att jag är mindre hyper än jag var innan.... Nepp, bara mer!
Typ så här...
Ja, jag ska se den igen! ;D Jag har ju Elin också!
Har typ gått runt hela dan och tänkt på hur mycket jag verkligen älska den! Det var som att få sina favorit delar ur en bok uppspelad på film (fast det var ju så det var också ;) )

Något som jag tyckte mindre om var att de hade tryckt ihop allt...
De hade med allt viktigt + lite till och fick ihop det väldigt bra men det gick så snabbt hela tiden! Man han se klart en sak innan nästa började.
Och dessutom hade de kortat ned allt för att de skulle hinna med OCH DET SÖG!
T.ex. som när kyle skulle döda henne, Wanda skulle bli acepterad, "kyss mig, Melanie är borta" delen och värst av allt.... IAN OCH WANDAS RELATION! ;'(
Okej, ingen som inte har läst boken fattar detta...

Hur som helst...
Har typ blivit kär i börderna O'shea..^^
ÄLSKAR IAN!
Både hans personlighet och utseende! (OBS! Är kär i KARAKTÄREN Ian, fast jag räknar ju skådespelaren som honom^^)
Sedan har vi Kyle...
Okej, honom gillar jag bara för att skådespelaren är så snygg ;)
Thats my boys 
Så en liten sammanfattning...
The Host är en GRYMT bra film om man har läst boken. Har man inte gjort det så tror jag inte att man tycker att den är lika bra och det är därför den får så dåliga betyg mm.
Men som sagt, för hosters så är den det bästa som någonsin hänt...
OCH JAG ÄLSKAR DEN!! ^^D
Kan inte vänta tills nästa vecka...

Världens bästa låt till världens bästan film!
Lyssnar jag på låten tänker jag på filmen... den kommer att stå på repeat tills nästa vecka... ;)


Mitt betyg:
4 av 5 silver-ögon. Trots att jag älska den så gick allt så snabbt att den inte riktigt får högsta betyg... :/
Men vi kan säga såhär: 9 av 10 så är den näääästan perfekt! ;)


2 kommentarer:

  1. Spoila lite till då :OOOO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja.. om du vill ha alla spoilers som finns så kan du ju läsa boken^^

      Radera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)