söndag, mars 31

Dagens äventyr

Hello!
Har haft en bra dag men är typ helt slut nu. Det beror på lite sömn, bergsklättring och joggning. Okej, jag ska förklara lite närmare. 
Vi somna lite sent igår, och dessutom så vred man ju fram klockan till sommartid, så det var väl framåt halv 4.
Sen så bestämde vi oss för att gå upp på berget och fota lite. Så vi klättra upp och stod där uppe i nån timma. Sen fick vi gå en bit för att inte halka ned hela vägen (det var rätt isigt). Sen så visade det sig att det var lika mycket is så det andra stället, fast inte lika brant. Men vi kom ned och vi lever.
När Lisa åkte hem satt jag ute i solen och läste - äntligen vår!
Trots att jag var jättetrött så tog jag mig även ut på en joggingtur med Elin och Sally. Blev inte lika långt som förra gången men det är alltid nått. ;)
Här kommer lite bilder...
See U






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)