tisdag, mars 19

Kärleksmums

Hello!
Proven gick bra. Gjorde tre stycken med rast emellan. Är ändå väldigt nöjd med allt och jag svarade på alla frågor och han klart med allt så det var ju ett +.
Efter lunchen var jag, Ronja och Maria och baka kärleksmums i drömköket. De blev helt okej men man blev väldigt mätt av dem. Vi tänkte bjuda klassen på det som blev över, så jag och Maria gick till klassrummen för att hämta de som var där. Vi höll på att bli nedtrampade för det det var ju rätt många som ville ha kan man ju säga. ;)
Nu ska jag sticka till träningen. 2 och en halv timma (!) är det idag efter som att två tjejer ifrån a-laget ska träna oss. Och de är bra!
See U












2 kommentarer:

  1. svar; haha joo det fick man :D men de avslutade med en riktig cliffhanger.. nog för att varje avsnitt innehåller 1000 st cliffhangers men ändå!! bläh och nu är den säsongen slut också så måste vänta tills julia för att få reda på massa saker som man inte fick reda på i detta avsnittet :(

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)