onsdag, mars 6

Miss old times

Hello!
Haft det fullt upp idag.
Kolla på åttornas kabaré. Den var bra men inte så bra som vår!^^ Saknar den tiden så himla mycket! Har gått runt hela dan och sagt "jag vill ha kabaré igeeeen" och "jag saknar kabaréeeeen" till alla av mina vänner som orkat lyssna.
Hur som helst, stack ut på stan efter kabarén. Fick med mig en bok, melloskivan och en jeansväst som jag har blivit helt kär i. 
Efter det var det vidare till mammas jobb och sedan till tandläkarn. Ska få tandställning (jippy....) så de tog en massa kort och avtryck. 
Sen åkte jag hem och gjorde lite läxor innan det var dax att dra in till folketshus igen för "kabaréutställning". Lite upptäcktsfärder bland alla gångar och trappor blev det där också som på "den gamla goda kabaré tiden". Längtar till baaaakaaa!
I morgon blir det stråkfest hela eftermiddan så - ingen uppdatering...
Chaoo!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)