onsdag, februari 13

The bugg queen

Hello!
Hade skoldans med tärnan i går. Det var rätt kul. Det var inte jättemycke folk där och i slutet var det typ ingen som dansa... Van den "årliga" buggtävlingen så nu är jag officiellt en bästa tjejen på att dansa bugg. Eller nått...
Alla som var på dansen fick sluta vi lunch idag (så värt det att gå! Få sluta tidigare + att det är kul). Gick ut och åt med mamma och sen åkte vi till tandläckarn för att fixa en tand jag slagit i.
Har ett No prov att plugga till så det blir väl det som jag kommer att underhålla mig med för resten av eftermiddan. Fast först kanske jag går ut och fotar lite efter som att solen lyser så fint nu.
Har hemstudiedag i morgon fast jag måste ändå in till skolan och göra NP provet som jag missat, så bye bye sovmorgon...
Harre
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)