torsdag, februari 28

Båten är klar!

Hejsan!
Har gjort lite läxor och sånt när jag kom hem och nu börjar stressen släppa som tur är. Ska iväg på träning om en stund också. Det lär ju vara bra för stress? Sugen på att spela lite match blev jag nu också så det är ju bra (skulle ha varit DamU match idag men det var bara jag och Elin (vi är ett eget lag, PPIL *Plomp och Plompis InnebandyLag) som kunde vara med så den blev inställd).
Ska gå och spela fiol, äta och göra mig i ordning nu (eller snart).
See u!

Idag blev min båt äntligen klar i bilden. Har hållit på med den i ett halvår (med lektion en gång i veckan). Vi skulle göra skulpturer och jag gjorde en i pappé maché (stavning) och jag gjorde min optimistjolle.
Blev ändå rätt nöjd med den nu när den är klar. :) Funderade på att ge bort den till min seglingsklubb men jag tror faktiskt att jag behåller den ett tag ;) Frågan är bara vart jag ska ha den?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)