söndag, februari 24

Dagen

Känner att det blivit många inlägg idag men jag har en sån blogglust. :)
Matchen gick väl både bra och dåligt. Dåligt för att vi förlora och för att jag var jättetött och spela dåligt nästan hela första perioden. Bra för att vi vände matchen och spela bra in i det sista och jag kände verkligen att jag spelade bättre i de andra perioderna och gjorde en hel del bra saker.
Nu på eftermiddan/kvällen har jag försökt plugga matte, vilket inte har gått så bra eftersom att jag vart jätte trött, så jag gav upp och tänkte göra det i morgon i stället och hoppa orkestern.
Hade typ ett "blogg tak" med Ronja förut. Hon har skaffat ny blogg och ni hittar den Här. Har spelat lite fiol och nu ska jag fixa lite med bilderna. Kommer ett inlägg med dem om en stund. ;)
Håll utkik!

En liten förhandsamk .. (finns en det ordet?)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)