tisdag, februari 5

NP i morgon

Ni får ett litet inlägg idag ändå. ;)
Har satt mig framför tv och laddar lite inför i morgon. Nationellt prov i svenska i typ tre timmar. Mitt första NP (förutom i femman då) så det är väl lite nervöst. Och att man ska sitta så länge också! Men det kommer nog att gå bra och så får vi ju ha med lite godis och så, hehe. ;) Fast för mig blir det nog bara frukt och dricka.
Fick ett USB med posten i dag med en massa bilder ifrån Elidalägren. Så här kommer lite helt nya bilder.. 













Mer bilder ifrån själva konfrimationen kommer senare..

3 kommentarer:

  1. Jag har precis gjort en ny blogg och skulle tycka att det vore supersnällt om du lämnade en kommentar eller två om vad du tycker att jag ska skirva om!
    Jag tål all kritik!
    najs blogg föressten
    Tack på förhand (:

    SvaraRadera
  2. sv: ja det gör jag! :) "klumpen" är ett batterigrepp, som man kan ha två batteri i samtidigt. Alltså kan man använda kameran längre tid utan att den tar slut på batteri! Riktigt praktiskt :)

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)