söndag, februari 24

Allt är stort här hemma

Hejsan hejsan, jag är hemma igen!
Har haft en underbar vecka i Trysil med kanonväder och massor utav skidåkning. Hoppas att ni andra har haft det bra och klarat er på alla min tidsinställda inlägg!
Måste säga att det är rätt skönt att vara hemma igen. Allt är så mycket större, stort hus, stor diskmaskin, stor TV och stor varmvattenberedare. Det ända som in är större här är väl snömängden. ;)
Dagens planer ser ut så här: Match, plugg till matteprovet som är på onsdag och jag har inte förberätt mig ett piss, (wops :s), mer plugg och göra mig mer hemmastadd. Kanske hinner slänga in ett inlägg med en bildbomd ifrån resan också.
Ses senare!
Gamla bilder i brist på annat..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)