tisdag, januari 1

2013

Hello!
Hade en rolig kväll hemma hos Lisa och Jesper igår med mat, film, godis, spel och prat om det gamla året och sånt.
Så när väl klockan började närma sig tolv så fick vissa av oss (inte jag) för oss att vi skulle vara utomhus och skåla. Så blev det panik och när vi väl kom ut på deras balkong så blev det ännu mer panik. Vi såg inget, det spöregna, vi hade ingen aning om vad klockan var och vi skulle försöka hälla upp pomack (staving?) mitt i detta.
Det slutade hur som helst bra. Vi hade våran egen nedräkning och vi var bara 2 sekunder för tidiga (!). Sedan stod vi och kolla på fyvärkerier och tände tomtebloss. Vi gjorde sluta på 50 st på typ 5 min...
Kul var det i varje fall. Bättre nyårsfirande än jag brukar ha. ;)

Här kommer lite bilder..





Här börjar bilderna bli lite suddiga efter som att det är vattendroppar på kameralinsen... (använde inte systemkameran)














1 kommentar:

  1. trevligt ni verkade ha det! :D

    sv; aw, tack gulle!
    du borde vara nöjd med ditt hår också, så lockigt och vackert!
    kramar

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)