torsdag, januari 10

Träningsmatch

Heloj, ska strax gå och göra mig i ordning för en träning/träningsmatch. Den är med 99:orna och vi ska möta 01-03:or så de är ju 4-6 år yngre än mig! Får se om det blir någon riktig match i huvudtaget eller bara en massa så som slår med klubborna och jagar boll...?
För övrigt så har jag inte gjort så mycket vettigt sen jag kom hem ifrån skolan. Spelat fiol och nästa blivit klar med mitt CV som man ska skriva i So'n.

Föresten så har jag glömt att säga att jag har lagt ut en nu fråga (i spalten till vänster -->). Funderar på att byta namn på bloggen men är inte riktigt säker, och till vad i så fall?
Så svara gärna! Det är bara att pricka i ja eller nej och klicka på svara, helt anonymt och så. ;)
Men nu ska jag som sagt gå och göra mig i ordning.
Ses
Det kom mer snö idag, inte så mycket som på bilderna. De är tagna på julafton...



Mer bilder ifrån julafton kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)