söndag, januari 20

Skidor i morgon

Hello!
Har hållt på och fixat mat mm. inför imorgon. De som har följt min blogg i några år eller känner mig lite närmare kanske vet att varje år så har vi en vinteridrottsdag på vår skola. Då kan man blandannat åka till Hovfjättet och åka skidor vilket jag ska göra.
Bussen går kl. 6 i morgon bitti vilket betyder att jag måste gå upp kl. 5. Fast jag har ju gjort det tre gånger förut (de andra tre gångerna jag vart i Hovfjället). Ska snart ta och gå och lägga mig så att jag orkar upp.
Har fixat ett tidsinställt inlägg i morgon och jag kanske kan sno till mig nån kompis mobil och fixa ett inlägg. Vi får se ;)
Ha det så bra
Lite gamla bilder...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)