måndag, december 31

Gott Nytt År

2010 har varit ett år (ett väldigt kort år känns det som) där jag upplevt tre av det bästa uppleverserna i mitt liv...

1. Tysklandsresan - När vi åkte på turne i Tyskland med Blåsningen och Stråkningen. Det var så varmt så det kändes som om man bodde på en semesterort i något varmt land. Så underbart var det.





2. Konfrimationslägren. Alla roliga saker vi gjorde, lärde känna nya vänner och hittade något som nu tillhör mitt liv.





+ att jag och Lisa kom närmare varandra ;) 


3. Europaresan - det hela klassen sätt framemot så länge. Blev så mycket bättre än jag någonsin trodde och fick med mig en massa underbara minnen!








Tack för alla underbara minnen vänner!

GOTT NYTT ÅR!!





1 kommentar:

  1. Vad roligt att du har en blogg!! Det var kul att läsa och se lite från ditt liv =)
    Tack för grattishälsningen också!

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)