fredag, januari 11

Finally, it's friday!

Hej!
Har precis sett klart på filmen "Allt en tjej vill ha", riktigt bra var den faktiskt. ;) Rekommenderar att ni ser den!
Skönt att det äntligen är fredag. Efter första veckan i skolan så är jag väldigt trött och det sk bli skönt med sovmorgon. Något jag verkligen sett fram emot. 
Ska nog gå och lägga mig nu faktiskt. Har nog fått ut det mesta av fredakvällen med pizzabak, födelsedags firande, glass och film.
Go natt!
En film värd att se!

Jag vet att jag har sett henne i nån annan film... men vilken!?! Väldigt frusterad!

1 kommentar:

  1. Åh Gud vad roligt att du tycker det!
    Tycker också attest är roligt att jag har börjat igen!
    Kramar

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)