måndag, december 31

Trött

Hej!
Är jättetrött efter matchen igår. Det var bara jag och Elin ifrån dam-u och resten var 99:or. Och vi var bara 8 utespelare medans andra laget var typ 20. Och jag hade inte tränat på aslänge.
Så det var väl inte så konstigt att vi förlora stort. Men det var ändå askul och jag var lagkapten. Även om jag blev jättetrött så lärde jag mig mycket.
Fast idag är jag helt öm i hela kroppen, har ont i knät efter som att jag skrapa upp det, har ett blåmärke efter en boll, blåsor under fötterna (aj!) och som sagt så är jag jätte trött. Men det var en rolig match! ;)

Ska iväg till Lisa för att fira nyår där tillsammans med några andra. Ska bara fixa ett inlägg till innan jag börjar göra mig i ording.
Ses





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)