onsdag, december 12

Lucia



Hej!
Sitter här och är lite smånervös. I morgon är det lucia och min klass ska framträda för hela skolan. Men vi har bara öva tre gånger och det är ingen som sjunger! Till och med när vi är 6 st som sjunger stämma sjunger vi högre än resten av klassen (60 st). Det kommer inte bli bra om jag säger så.
Men det är inte därför jag är nervös egentligen. Sa sjunga duet med Moa. Och vi har bara övat två gånger. Dessutom så är jag fortfarande rätt hes efter förkylningen. Men men.. det kan inte bli mer än fel! Och dessutom är Moa helt grym på att sjunga så det blir nog bra ändå! ;)
Chaoo... :3

Gamla luciabilder ifrån Fränderfors där jag förövrigt har konsert i morgon igen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)