fredag, december 14

Fredag

Hello!
Ska snart iväg och fira paulie som fyllde år för några veckor sedan.
Tog andra sprutan för livmodersvaciet (staving?) idag. AJ, säger jag bara...
För er som vill veta så gick luciatåget helt okej faktiskt. Var riktigt nervös innan. Och när vi skulle gå och hålla i ljusen så darrade jag hur mycket som helst. Men sången gick bra, fick en del positiva kommentarer efteråt också. Sen så släppte nervositeten helt, alla sjöng rätt så hög och det blev riktigt kul faktiskt! Nu vill jag göra om det!^^
Konserten gick också rätt bra och fint luciatåg hade de också!
Ha en bra fredag!
Kram
Dör inombords när jag ser den här bilden! Så sööööt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)