lördag, mars 31

Svar på Frågestund 2

Är det inte jobbigt att vara allergisk emot så mycket?
Nej, faktiskt inte! Jag har ju vart det hela mitt liv så jag e ju van ;) Fast ibland kan det kännas lite jobbigt när man inte kan äta så mycket grejer, kan ha djur eller när man har fått en allergireaktion...

Varför är alla cupcakes slut? :(
För att jag åt upp dem! :D Men oroa dig inte, jag ska baka nya snart!

Vem av gillar du mest? Är kär i?
Hehe, privata saker ;D Sorry det säger jag tyvär inte här men jag kan säga att jag gillar någon!

Vilken fin tröja du har på dig på headern! vet du var man kan hitta sådana? :) ^^
Tack! Jag fick den i höstas när jag fyllde år så tyvär så vet jag inte. Men jag skulle gissa på B.Joung... men den finns nog ändå inte kvar nu!

Vad är det receptet du använder till dina kladdkakor :D
Ett av recepten finns under "Recept" men det jag tror att du söker finns Här.

Varför gillar du att fota så mycket?
Ja, jag vet faktist inte riktigt... dels så är det kul att få minnen och fina bilder men också så är det bara kul lixom.. svårt att förklara, det är som att förklara "hur smakar smör" (nu tycker alla att jag e konstig)
Jag bara gillar det lixom! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)