torsdag, mars 1

Someone like you


Hejsan!
Vart en rätt okej dag ida... vanliga lektioner på morgonen och sen syslöjd 3 lektioner. Nu är i varje fall allt klart.
I morgon börjar de första repetitionerna på teatern. Ska va där hela dag, gött! Ska inte va i själva skolan för en fredag nästa vecka! :D
När jag kom hem har jag jag tat de lite lungt, läxor och försökt att börja lära mig Someone like you på piano. Kan förspelet i varje fall! xd

Har fixat en lite "musikvideo" med lite natur videos.. det e den andra jag gör så den kanske är lite sisådär... har en ide till en ny om du vill med ut i skogen Lisa? Vad sägs? ;D
Ni får se vad ny tycker...
Ses


1 kommentar:

  1. det har jag inget emot :) men jag kan inte i helgen men nån annan dag ? :) <3

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)