måndag, mars 12

12 mars - Vår dag

Hej!
Skolan var helt okej. Första delen av matteprovet idag. Andra och förmodligen den svåra kommer i morgon. Annars var det kul!
Det var så fint väder när jag kom hem så jag ringde Elin och vi tog en promenad. Gick ut på ängen vid vattenfallet. Kul!
Räkna lite matte när jag kom hem, duktigt! Sen kom Maria helt plötsligt och jag hängde med henne och åkte långbord. Det var askul och jätte lätt. Fundera på att skaffa en själv! ;)
Nu sitter man och kollar på familjen annorlunda och ska slappa resten av kvällen..
Kram
Kameran var så klart med... här kommer lite bilder


Look...
... it's the wak-awaykat!!!

The wak-awaykat waks away...


Snygging...


Coolingar



Ljushuvud
Vattenfallet...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)