måndag, maj 23

jag sitter fast!! (i matte)

Hejsan på er!

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag kommer ingen vart med matten. Det e bara svårt.
Mamma får hjälpa mig när hon kommer hem.

Nu är orkestern slut för min del. Det är egentligen sista gången nästa vecka med då är ju vi i Göreborg(!)
Ja, om exakt en vecka så är vi på LISEBERG! Ska bli sååå kul och jag länktar. På onsdag får vi reda på vilka vi ska sova med. Hoppas...

Nu tror jag att jag får öva på att läsa svenskan annars kommer det att kännas som bortkastad tid!
Sweet afternoon! (eller nått^^)

Bilder Maria tog.
Ja Maria, vad ska man... hmm ...säga?

1 kommentar:

  1. sv: typ... Kunskapskalaset, sagan, ohc dom som fick läsa upp/redovisa sv talet (som jag)

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)