onsdag, maj 18

Ledsen för det jag gjort..

Hejsan!
Var tvungen att åka hem från konserten. Började känna mig lite trött och varm hemma och när vi satt och öva frös jag och sen kände det som om mitt höve skulle hetta över.
Så jag fick åka hem. Tråkigt efter som att jag ville spela! :/
Hoppas att det gick bra för er andra.
Nu har min kompis som jag sitter med mina noter och typ alla läxor ;o

Vädret ute är ungefär som jag känner mig.
Måste vara frisk på fredag!!!!! ;OO
Ha det bättre än mig! Ses.
Elin, saknar dig!

1 kommentar:

  1. Du får krya, men det gick bara bra för oss ;) Vi fick köra ett extra nr på Crazy in love men bara tonartshöjningen ;)
    Och festen efter var jätte rolig! ;D
    Men vi blev tvugna att leava ganska fort ;(

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)