onsdag, maj 25

One Love, One Dream, One Heart

Hej!
Sitter och gör ingenting just nu.
Var så himla trött i skolan att jag inte orka jobba typ nått... ;(

Med vind/sid vind hela vägen hem. Det tycket jag var skönt, men inte mitt hår!
Typ så här klippte jag mig:
Jämna till där jag hade uppklippt
Rundade upp framme vid luggen
Gjorde platt lockar (som inte höll i vinden)

Platt lockar är typ som korkskruvar (eller vad det heter) fast man gör det med en platt-tång. Snyggt och lätta att göra^^

Just nu ser mitt hår nästa ut som vanligt. Något plattare men det kommer nog att går ur när jag tvättar håret (vilken jag måste göra i dag)

Köpte lite saker på dg. Mini muffins-formar, en "mussins hållare" och en liten present.
Här kommer lite bilder.
Chao chao!
Jag vet att bilden ful!






vem vill inte ha en sån här liten muffins efter skolan?^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)