måndag, juni 9

Denna tjej har sommarlov

Jag fattar inte att det redan har gått ett helt år på gymnasiet! Att det har gått ett helt år sen jag satt med min gamla klass och hade avslutningsmiddag och väntade på att börja ettan. Och nu är allt det klart.
Tänk om tvåan och trean också går så fort lixom! Vad gör man sen?

Känns inte riktigt som om det är sommarlov än. Vi hade inte någon riktig avslutning direkt. Städade skåp och lämnade in böcker och sen övertalade vi våra lärare att vi skulle sätta oss i parken och äta glass i stället för att gå en promenad. Så det slutade med glass, godis och kramkalas. Och nu är jag här!

Hade tänkt att börja lovet med att försöka skaffa lite bränna och gå ut och sola lite. Senare ikväll ska jag iväg och träffa några från klassen på grillkväll.
MVH sommarlovsbarn


Köpte denna lilla annanaströja till mig själv som avslutningspresent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)