torsdag, juni 12

Crazy something normal

Hola amigos!
Ni märker väl kanske redan vad som håller på att hända med uppdateringen nu i sommar. Kan vara rädd att den börjar dala nedåt...
Igår tog jag och några andra tåget ned till Göteborg för att gå på bio och träffa Mia. Kul båda delarna! Vi såg Maleficent. Det var helt okej (å andra sidan är ju alla filmer bra på bio). Kan nog rekomendera er att se den i 3D om ni ska se den på bio (vi gjorde inte det).

Idag har jag varit inne och hälsa på lärarna på min gamla skola. Det tyckte att det var lite konstigt att vi kom till skolan fast att vi hade sommarlov, haha. Men de var ju självklart glada över att se oss!
Sen så har jag varit och kapat av fem slitna cm av mitt hår... buhu, sörjer den korta hårlängd som är kvar...

För ca en timma sen fick jag reda på att vi ska samlas vid fem nere på seglingen för att segla upp båtarna till Sikhall (Sikhallslägret är ju i helgen) och eftersom att mina föräldrar jobbar och jag inte kan köra bil än så måste jag släpa med mig min gigantiska väska på bussen och åka tillbaka in till stan igen. Värt det? Ja!
Bjuder på ovanligt fina bilder idag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)