fredag, november 16

This friday

Hejsan!
Sitter här och äter lite morötter blandat med tacochips och har precis lämnat in lite saker ifrån hemstudiedan och lite No. Känner mig duktig som pluggar på en fredag. Men nu är våra dubbelpass i No slut och nu väntar bara en läxa och ett prov.
Matchen i går gick bra. Vi van med 8-7 och det blev mål i den 11 sista sekunden! :)
Nu ska jag ta och måla klart min bildserie om Europaresan som jag inte han göra igår. Kanske visar den när den är klar.
Hoppas att ni får en bra fredagkväll!
Kram

P.S Missa inte att jag har gjort en till undersökning, om Twilight filmerna. Ni hittar den i spalten till vänser -->
Och skynda er! Den är bara kvar i en vecka!!

Lite mer bilder ifrån undervattenskameran







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)