torsdag, november 15

Breaking Dawn ~ Part 2

Kommer skriva lite om filmen nu så förbered er på en lång text.

Den var så himla fantastiskt mega super duper jätte bra så att det inte går att beskriva dem med ord. Men ska jag föröka!
Filmen var, som många beskrev den, väldigt oväntad! Eller man väntade sig inte att visa saker skulle hända.
Spänningen var verkligen på topp och det var så himla sorligt... men plötsligt blev man så lättad att och man hörde att hela biosalongen andades ut!
Slutet var helt perfekt och jag och Elin satt kvar nästan hela eftertexterna. Vi ville inte att det skulle vara slut! Det känns så konstigt. Att något man verkligen älskar så mycket plötsligt tar slut och att det inte kommer mer. Jag tror fortfarande att det ska komma en till film.

Som tur är har jag The Host att se fram emot (baserad på boken "Genom dina ögon" av Twilightförfattaren Stephanie Meyer) och dessutom så har jag ju börjat läsa boken nu.
Men där har vi ett till problem... jag kan inte läsa den! För jag är på "part 1" delen och nu kan jag bara tänka på part 2!!


Var helt uppspidad igår och jag och Elin kunde inte sluta prata om den på vägen hem! Vill så MYCKET se den igen och förhoppningsvis så kommer jag gå på den på bio en gång till innan de slutar att visa den!
Men nu är slutet av slutet slut...
Föralltid.
Forever.

Snodde lite bilder av Ellen






 The Twilight Saga



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)